seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Les noies de Shibuya

Posted in Shibuya, Tokio by loupchante on Mai 6, 2009

p1020097b

p1020092b

p1020110b

p1020111b

p1020121b

(a la de verd, en directe, se li veia una mica de cel•lulitis…)

Podeu trobar informació de Shibuya en aquest blog, en aquest altre, o directament a wikipedia.

Música: Elvis Presley – Wooden heart (1,9MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: ,

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. judit said, on Mai 6, 2009 at 11:02 am

    Gràcies per les fotos de moda femenina japonesa! La moda dels mitjons per sobre el genoll va passar per aquí quan jo anava a l’institut però no va durar gaire.

  2. Giraluna said, on Mai 6, 2009 at 3:19 pm

    Al gener anaven igual, amb faldilles ben curtes i sense mitjes, ni mitjons, ni res de res… Jo anava amb texans i aixì i tot tenia fred. Amb cel·lulitis no em vaig trobar cap.

    • loupchante said, on Mai 7, 2009 at 6:54 am

      Em sembla que ser dona aquí al Japó és bastant dur, i no ho dic pel fred de les cames precisament.

  3. Jaume Salvà i Lara said, on Mai 7, 2009 at 4:28 pm

    Ei! M’encanten les fotos! Has captat molt bé la sensació d’estar enmig d’aquella societat tan estranya i familiar a parts iguals! Ja te tenc enllaçat al meu fotobloc, de moment a la URL http://jaumesalvailara.netne.net.

    Ens llegim!

    • loupchante said, on Mai 8, 2009 at 4:04 am

      Gràcies Jaume. M’alegra haver captat la sensació d’estar enmig d’aquella societat tan estranya. Però familiar a parts iguals? No t’entenc…, ho dius perquè és una illa i tu també ets illenc?


Deixa un comentari

