seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Una bicicleta vermella

Posted in Tokio, Ueno by loupchante on Mai 5, 2009

p1010802

Música: Incantation – Papel de plata | 2,5MB – mp3

Tagged with: , , ,

9 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. judit said, on Mai 5, 2009 at 2:58 pm

    fantàstica. Aquesta nena que dorm desperta coses als altres. Bona instantània.

    Per cert, algunes de les cançons que tens al “box” i especialment les de PinkMartini per mi són massa estridents i m’entorpeixen la contemplació de les fotos. La Teresa m’ha ensenyat un lloc on pots trobar músiques (anglosaxones, t’aviso) . Espero que hi trobis alguna d’interessant.

    http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=95800307

    • loupchante said, on Mai 5, 2009 at 5:07 pm

      gràcies. sí, realment va ser un instant.

      una aclaració: no tinc cap cançó de Pink martini al box.net, no sé a quina et refereixes.

      ja he mirat el link aquest, i la veritat és que sí, que és molt anglosaxó. no m’acaba d’agradar.

  2. jelb said, on Mai 5, 2009 at 5:00 pm

    Bonjour,
    Very nice composition..the attitude of the child is charming..:-)..Bravo!

    • loupchante said, on Mai 6, 2009 at 5:33 am

      yes, but must say that I was actually more interested on the mother’s attitude…

  3. judit said, on Mai 5, 2009 at 6:27 pm

    doncs, mira aquest link de l’andrew bird. A veure si t’agrada.
    http://vimeo.com/2398134

  4. judit said, on Mai 6, 2009 at 10:51 am

    Sí, m’ha agradat el Sufjan Stevens, últimament necessito cançons suaus. L’andriu que vaig conèixer a Alemanya no era músic, era profe de filosofia. El músic és rarillu però té un què de genial, oi? Segons com em recorda a tu.


Deixa un comentari

