seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Avui amenaça turmenta

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Juny 22, 2010

Un edifici del centre de Tokyo, amb el sol que brilla en els vidres de les finestres, i al fons uns núvols negres de tempesta.

Música: Ariel Rot – Cenizas en el aire (6,7MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: ,

4 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Juny 22, 2010 at 3:28 pm

    no tindràs pas fotos de la Cocoon Tower? És el meu edifici preferit de Tokyo! Quan vaig tornar a Barcelona la primera vegada no estava acabat encara i jo ja me m’havia enamorat!

    • loupchante said, on Juny 23, 2010 at 11:45 am

      no…, és que ni la vaig veure, i mira que diria que és un edifici bastant alt😦

  2. Nemui said, on Juny 28, 2010 at 3:13 pm

    Ostres, doncs sí! La van acabar de construir el 2008, i no tinc molt clar quan és que hi vas anar tu😛

    Per cert, arribo a Barcelona el dimecres!! ^__^


Deixa un comentari

