seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Un noi amb un mocador palestí al costat d’un cartell que crec que és d’una parada d’autobús, o potser no, i al fons el Fuji San

Posted in Hakone, Japó by loupchante on Juny 18, 2010

Doncs això, el que diu el títol.

Música: Bill Halley and The Comets – See you later alligator (2,5MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , ,

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Juny 18, 2010 at 4:18 pm

    El moment en què vaig decidir que m’havia enamorat del Japó va ser quan vaig veure el Mont Fuji per primera vegada, a 70 metres d’alçada abans de baixar-los de cop des d’una muntanya russa del parc d’atraccions Fuji-Q Highland.

    Simplement, m’encanta!

    • loupchante said, on Juny 23, 2010 at 11:43 am

      70 metres de caiguda lliure, deu ni do.
      la veritat és que jo el Fuji l’he vist des de punts diferents i sempre m’ha semblat que era irreal, com un decorat o una foto gegant. tinc dubtes de si realment existeix. vaig intentar convèncer uns amics perquè m’hi acompanyessin però no hi va haver manera. això em fa sospitar…


Deixa un comentari

