seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Sistemes de protecció solar (i 3)

Posted in Hakone, Japó by loupchante on Juny 17, 2010

Un japonès, assegut a sota d'un para-sol blau cel amb núvols blancs, i amb un calçat típic japonès.

Música: Johnny Rivers – Sunny (2,4MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , ,

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Juny 17, 2010 at 10:54 am

    ostres, molt bona!

  2. madebymiki said, on Juny 17, 2010 at 3:23 pm

    Es que no puc… cada vegada que veig aquest calçat amb el dit gros separat, no veig res més de la foto, estic obsessionat…

    • loupchante said, on Juny 17, 2010 at 7:39 pm

      fetitxisme?
      no sé…, en tot cas per ells és el més normal. vindria a ser com les espardenyes de quatre betes per nosaltres🙂

      • Nemui said, on Juny 18, 2010 at 4:21 pm

        bé, se les posen sobretot per festivals i coses tradicionals. Jo me les poso quan toco els taiko🙂

        • loupchante said, on Juny 22, 2010 at 9:23 am

          oooh, és veritat, no m’hi havia fixat. són còmodes? ho semblen molt. A Omotesando em van portar a una botigueta on venien sabates d’aquestes però en plan modern, molt fashion. No em vaig atrevir a comprar-ne. Em vaig limitar a uns simples mitjons amb dits🙂

          Per cert, m’he fixat que quan toques el timbal tens la boca molt apretada. Sembla que estiguis molt tensa…


Deixa un comentari

