seruji – 610 Yotsuya Gardenia

El nen que no podia jugar

Posted in Hakone, Japó by loupchante on Juny 9, 2010

Un nen japonès d'esquena, assegut en una butaca, mirant a traves d'una finestra per on entre el sol. No es veu que hi ha a fora.

Música: The Elected – Would you come with me (4,3MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with:

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Juny 9, 2010 at 10:47 am

    Ostres, és així com trista no? Fa com pena, pobret meu!

  2. loupchante said, on Juny 10, 2010 at 1:46 pm

    és que a mi em sembla que els nens japonesos, en general, no són gaire feliços. Tu ho deus saber millor, no?

  3. Nemui said, on Juny 13, 2010 at 1:42 pm

    home, la veritat és que els veus i a la majoria se’ls veu feliços, al contrari del que em pensava jo abans de venir i estar en contacte amb ells…

  4. Tara said, on Juny 16, 2010 at 10:54 pm

    qui diu que no juga?
    hi ha tot un món més enllà de la finestra, on els seus somnis llisquen…

    • loupchante said, on Juny 17, 2010 at 7:31 pm

      sí sí, jo em referia a que fisicament no pot jugar. segur que en la seva imaginació porta un gorret de color groc amb una petita hélix al cap i està volant molt lluny d’aquí🙂


Deixa un comentari

