seruji – 610 Yotsuya Gardenia

La baldufa dels aliments

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Juny 2, 2010

Una dona japonesa, amb jersei rosa i faldilla negre l'alçada del genoll, esperant per creuar el carrer amb cara d'avorrida. Porta una bossa del Mc Donalds a cada ma!

I és que l’altre dia veig descobrir, al blog de la Nemui, que els japonesos, en lloc de piràmide, tenen una baldufa dels aliments. El Bic Mac però no sé jo si entra en la baldufa

Música: Los Tucanes de Tijuana – Jugo a la vida (3,5MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , , ,

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Juny 3, 2010 at 10:54 am

    jajaja! jo crec que el Bic Mac crea una baldufa per ell sol!

  2. loupchante said, on Juny 4, 2010 at 10:16 am

    s’està mirant a la noia del costat i pensa per dintre: com s’ho fa aquesta cabrona per estar tan prima?

    • Nemui said, on Juny 4, 2010 at 11:05 am

      Ja, aquesta és la pregunta que em faig jo sempre que veig a una japonesa… Quina ràbia les japoneses que només mengen una cullerada del que sigui i ja diuen: Uiiiii, estic súper plena! I et fan sentir com una vaca perquè tu encara estàs menjant…

      • loupchante said, on Juny 7, 2010 at 10:27 am

        sí, n’hi ha moltes que semblen palillos. No t’has de comparar.

        ara que jo, que sóc més aviat prim, vaig perdre més de 5 quilos. Menjava bàsicament sushi (de tota mena, és que m’agrada molt), i pastissets d’arròs.

        i és que em sembla que el problema són els kits kats🙂

        • Nemui said, on Juny 8, 2010 at 2:40 pm

          els kit kats, els keekii sets i tots els omiyage que em trobo a sobre de la taula cada dia quan arribo a l’oficina!! >_<

  3. Mathias said, on Juliol 30, 2010 at 2:09 pm

    Maybe I need a new hairstyle… very nice foto


Deixa un comentari

