seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Dos mesos i vint-i-un dies

Posted in Japó, Shinjuku, Tokio by loupchante on Mai 29, 2010

L'interior d'un edifici de pisos al centre de Tokyo. Les parets són de color beix, hi ha molts passadissos exteriors i moltes portes.

Música: Nigel Kennedy and the Kroke Band – Time 4 Time (4,9MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: ,

11 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Mai 30, 2010 at 3:59 pm

    Aquí és on vius? I només portes dos mesos al Japó?

    No et sembla curiosa la manera que tenen de distribuir els edificis, amb el passadís que dóna accés a les cases així a l’aire lliure, sense porta que eviti als desconeguts entrar?

    Per cert, tinc la sensació de què ens hem conegut en alguna part…

  2. loupchante said, on Mai 31, 2010 at 4:30 pm

    aquí és on vivia, ja fa un any que he tornat. Hi vaig ser 2 mesos i vint-i-un dies, i 10 dies més aquí https://seruji610.wordpress.com/2009/03/19/s%E2%80%99hi-esta-be-clar/, que tampoc s’hi estava tan bé com pot semblar.

    a mi m’agraden aquests edificis amb els passadissos exteriors, però com que he vist moltes pelis japoneses a on hi passen coses rares, em feia una mica de por. no es veia mai ningú, i sempre hi havia molt de silenci. i segons com sembla una mica una presó.

  3. loupchante said, on Mai 31, 2010 at 4:31 pm

    ara que ho dius, crec que sí que ens coneixem. jo vaig fer un curs a la eoi drassanes, amb la Lourdes Porta. era cap allà el 2004 crec. és això?

  4. Nemui said, on Juny 1, 2010 at 2:51 pm

    Aleshores, ara ja no estàs al Japó?

    Ja, a l’edifici a on visc jo, no es veu mai el revolt de l’escala, i sempre tinc la sensació de què algú m’aguantarà la porta per entrar a casa cada vegada que hi torno… I en viure en un poblet, els carrers estan súper foscos i no hi ha ningú al carrer a partir de les 7 de la tarda!!

    Jo també crec que és de la EOI!! Sempre t’asseies a primera fila, al costat d’una noia que es deia Sol?

    • loupchante said, on Juny 2, 2010 at 10:22 am

      no, ja no hi sóc😦
      no recordo a la Sol, tinc molt mala memòria. Sóc més aviat intuïtiu, per això no se’m donava gens bé estudiar japonès. A tu sí que et recordo, perquè vas dir que eres de Vilanova, i perquè parlaves molt🙂

      • Nemui said, on Juny 3, 2010 at 11:03 am

        Jajajaja!! Te’n recordes perquè parlava molt? No sé si això és una bona o mala senyal xD

        Si estàs per Barcelona aquest mes de juliol podríem quedar per fer un cafè, que estaré per allà! ^__^

  5. Tara said, on Juny 2, 2010 at 11:01 pm

    aquesta solitud em fascina, no ho puc evitar.
    entenc que et pogués fer una mica de por, sense veure quasi mai a ningú però és per això que crec que a mi em crita tan l’atenció…

    • loupchante said, on Juny 4, 2010 at 10:08 am

      no és ben bé solitud. Hi viu molta gent aquí. Saps que hi són però no els veus mai i, sobretot, no els sents. És una mica com a Los Otros. Són vides paral·lels que mai no es creuen.

      Buenu, potser exagero una mica🙂
      o no. Potser realment són Los Otros.

      • Nemui said, on Juny 4, 2010 at 11:15 am

        Saps que hi ha un llibre-reportatge de l’Imma Monsó sobre la comunitat japonesa a Barcelona que es “Hi són però no els veus”?😛

        Hi ha alguna manera que et pugui contactar “en privat” per quan estigui per BCN?

        • loupchante said, on Juny 7, 2010 at 10:31 am

          no, no coneixia aquest llibre. Suposo que el problema dels japonesos a Barcelona és que a sobre que es deixen veure poc, quan ho fan els confonem amb els xinesos. Haurien de portar algun distintiu.

          http://www.loupchante.net/contact


Deixa un comentari

