seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Moments de solitud compartida

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Mai 18, 2010

Una parella de japonesos (semblen matrimoni, d'entre 30 i 35 anys) asseguts esquena amb esquena, cada u amb els seus pensaments. Ella sembla estar trista i aguanta amb la ma dreta un para-sol blanca.

Música: Cristina Branco – Memoria de meu bem (2,8MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , ,

7 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nemui said, on Mai 18, 2010 at 4:25 pm

    Totalment d’acord amb el títol!

    Tot i que moltes vegades quan veig parelles japoneses que no es parlen em sembla molt trist, en aquest cas, més que donar-se l’esquena, em dóna la sensació que s’estan donant suport l’un a l’altra, malgrat tenir cadascú el seu propi moment d’aïllament.

    Vull aprendre a fer bones fotos!!

    • loupchante said, on Mai 19, 2010 at 12:08 pm

      els vaig estar observant una bona estona i els hi vaig fer més fotos, i tinc dubtes de si es donen suport o simplement es suporten. Prefereixo pensar que estan respectant la intimitat de l’altre.

      una cosa que va molt bé per aprendre a fer fotos és fer-ne moltes.🙂
      (i després ensenyar-les i comentar-les)

  2. Olga said, on Mai 18, 2010 at 7:18 pm

    Me gusta como has captado este momento de intimidad.

    • loupchante said, on Mai 19, 2010 at 12:09 pm

      gracias Olga🙂
      queda la duda de si es un momento de intimidad o de aburrimiento (?)

  3. llumdemar said, on Mai 20, 2010 at 8:54 pm

    M’agrada la composició de la imatge i el contrast entre la dona mirant cap el terra i l’home, cap al cel. Tan junts i tan llunyans.

  4. Gracey said, on Juny 10, 2010 at 11:43 pm

    Beautiful🙂


Deixa un comentari

