seruji – 610 Yotsuya Gardenia

L’hora del berenar

Posted in Harajuku, Japó, Tokio by loupchante on Desembre 10, 2009

Unes noies japoneses comprant creps (o crepes) a Harajuku

Música: Edith Piaf – Non, je ne regrette rien (2,9MB – mp3)  –  play  |  download

Crep-links:

  • Cuina per a llaminers
  • Cuinar és senzill
Tagged with: , ,

3 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Crític de cine said, on Desembre 10, 2009 at 8:27 pm

    aquests dies de pont he estat a París i estic segur que aquestes crepes no es poden comparar. A més, a sota hi diu “Fresh” Una crepe fresca?? no ho entenc!!

    • loupchante said, on Desembre 11, 2009 at 11:16 am

      home, “fresh” suposo que vol dir que està acabada de fer, calenteta i tot. Jo no sé què tal són aquestes, mai no se’m va ocórrer de provar-les. Normalment quan menjo creps les faig jo a casa, segons un llibre de receptes francès molt antic de la meva mare, i queden molt bones. Les que pots trobar a Paris, vols dir que són tan bones? Pensa que ells se les donen de molt sofisticats però ja estan molt en decadència eh🙂

  2. Oscar said, on Desembre 27, 2009 at 9:32 pm

    Moltes gracies per la teva visita.

    Tens unes fotos molt maques del Japo. Tornare sense falta a vistarte amb mes temps.

    Aquesta foto m’ha encantat, pero la canço (jo visc a frança) y le letrero amb la B1, m’ha fet pensar al logo dels 40 Principals.

    Bon any a tu tambe


Deixa un comentari

