seruji – 610 Yotsuya Gardenia

La noia que no li agradaven els kimonos

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Desembre 2, 2009

Una noia japonesa sense kimono

Música: On the sofa – Airdrop (4,4MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , ,

3 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Carla said, on Desembre 2, 2009 at 8:56 pm

    Hola! Et contesto per aquí!
    No és gens difícil, tot al contrari és molt fàcil! només ho has d’arrebossar dos cops per tal que et quedi un bon arrebossat i ja està! Si les congeles, però, has de tenir en compte que els has de deixar una bona estona al foc perquè sinó la xocolata no quedarà desfeta del tot!🙂

    Vius al Japó?!
    (m’encanta el sushi, és un plat que tinc pendent aprendre a fer!)

    • loupchante said, on Desembre 3, 2009 at 12:08 pm

      Vale, doncs llavors no les congelaré. M’agrada que quedi ben desfeta la xocolata.

      Ja no hi sóc al Japó. Hi he estat uns mesos però ara ja torno a ser aquí. I no és per dir-ho, però crec que sóc gairebé un expert en el tema de fer sushi, especialment makis. Jo crec que és més fàcil que fer les croquetes aquestes de xocolata tan bones. Més que res és qüestió de paciència, i tenir un ganivet ben esmolat.

    • loupchante said, on Desembre 3, 2009 at 12:30 pm

      Perdona Carla. Vaig trobar el teu blog ahir per casualitat però ara no el sé trobar. Em recordes l’adreça?


Deixa un comentari

