seruji – 610 Yotsuya Gardenia

On és la gent?

Posted in Shinjuku, Tokio by loupchante on Setembre 25, 2009

Aquesta és una de les sortides (o entrades) de l’estació de Shinjuku. Com ja comentava en un dels posts de principis d’abril, es veu que aquesta és l’estació més transitada del món, amb més de 3 milions i mig de persones al dia. En aquest post de Japanaderia trobareu més informació sobre aquesta estació.

P1020312m

Música: Bebe – Siete horas (3,1MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , , , ,

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Roselles said, on Setembre 25, 2009 at 12:31 pm

    Acabo de veure tooooooooootes les teves fotos i m’han encantat!! La meva humil opinió de qui no sap gaire de fotografia és que crec que tens molt bon ull.
    El Japó sembla un lloc molt bonic per viure-hi. Últimament em sento un cul inquiet i això fa que tingui una visió força positiva de la resta del món, però té tants contrasts que el fa realment atractiu.
    He afegit el teu bloc als meus enllaços🙂
    Salut!

    • loupchante said, on Setembre 26, 2009 at 6:58 pm

      Gràcies!
      Tooooootes? Segur?🙂

      Sí, Japó és un lloc bonic, interessant, ple de contrastos. Però pel meu gust tenen uns costums massa rígids. M’hi falta una mica de calidesa humana. Espero que cap japonès no es molesti per això.

  2. Roselles said, on Setembre 26, 2009 at 9:36 pm

    Per cert, acabo de visitar la teva web (no m’havia fixat fins ara, ho sento). No sabia que t’hi dedicaves professionalment. Ja deia jo, que com era que tinguen la mateixa càmera no em sortien les fotos tan maques!!😀

    • loupchante said, on Setembre 28, 2009 at 12:55 pm

      No no, jo sóc fotògraf, perquè faig fotos i per herència familiar, però no m’hi dedico professionalment. Però…, com saps que tenim la mateix càmera?

      … ah, és pel post aquell de la Lumix! Així és veritat que has vist toooootes les fotos!

      Haig de confessar però que a part de la Lumix, també faig servir una reflex. Senzilleta, però una reflex al cap i a la fi. Ara, la Lumix va molt bé eh, té una òptica Leica molt bona. La foto d’aquí a sobra, per exemple, la vaig fer amb la Lumix. Però la següent, la dels conillets, no l’hauria pogut fer sense l’objectiu de 200mm de la reflex.

      • Roselles said, on Setembre 28, 2009 at 5:56 pm

        Clar que és veritat que he vist totes les fotos!🙂 Un altre dia me les tornaré a mirar i si no et fa res t’aniré preguntant curiositats.
        Una càmera no fa el fotògraf, tan de bo, però si que ajuda a fer una bona foto, perquè comparada la Lumix amb la que tenia abans,es nota de seguida en les fotos que tinc a l’ordinador.


Deixa un comentari

