seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Si vostè en posseeix 5 del temps lliure a la setmana, “chiquita” experiència en computadora i telèfon mòbil o de casa

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Setembre 22, 2009

P1020314m

Música: Haruomi Hosono – Cho Cho-san (3,8MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , , ,

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. judit said, on Setembre 22, 2009 at 12:13 pm

    del títol, no he entès res…

  2. carlesmascaro said, on Setembre 22, 2009 at 4:52 pm

    jo del títol tampoc però wenu…

    res q avui has passsat per el meu blog amb el tema dels caragols i e fet la passada pel teu, m’ha sorprès q fossis a japó!

    i les fotos m’han agradat moltissm!

    encantat d’haver conincidit!
    😉

    • loupchante said, on Setembre 23, 2009 at 11:56 am

      Gràcies Carles, gràcies Judit🙂
      Del títol, jo tampoc entenc res😦

  3. Enric said, on Setembre 23, 2009 at 12:40 am

    Tens un molt bon reportatge del Japó.
    Salut.


Deixa un comentari

