seruji – 610 Yotsuya Gardenia

A classe de cal•ligrafia (shodo)

Posted in Japó, Tokio by loupchante on Abril 23, 2009

p1010482

p1010483

Aquesta és la meva Sensei (先生) de shodo (書道). El kanji (漢字) vol dir “amistat“, i la sensei em va dir que ho havia fet molt bé🙂 . No ho sé, era la primera vegada que escrivia un kanji amb pinzell i tinta, però en tot cas em va agradar fer-ho i estic content de com va quedar.

img_3618

Tagged with: ,

10 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. judit said, on Abril 23, 2009 at 12:13 pm

    Jo també trobo que et va quedar bé el caràcter. I pensa que n’he vist uns quants.

    escolta, em tens una mica preocupada, et juro que comences a fer la mateixa cara que ells. Vols dir que no se t’han empetitit els ulls?

    Leandre, Joana, Oriol i Rosa, vosaltres què n’opineu?

  2. loupchante said, on Abril 23, 2009 at 5:23 pm

    Sí, jo sempre miro d’adaptar-me tan bé com puc als llocs que visito.

  3. reandure said, on Abril 23, 2009 at 6:58 pm

    jo penso que es per culpa dels pels😀 Google, que sapigues que el gordo els te una mica mes llargs que tu i ara l’anomenen Microfon, perque s’hi assembla.

    El kanji no es veu tan fluit com els seus pero esta be.

    • loupchante said, on Abril 24, 2009 at 8:36 am

      Tens raó, li falta fluïdesa, ja m’ho va dir la sensei. En saps molt eh.

  4. rosa i oriol said, on Abril 23, 2009 at 7:30 pm

    Ets un alumne molt aplicat.
    Contestant a la Judit, no trobem que faci la mateixa cara que ells. Com que el coneixem molt be (des que va neixer) la cara que fa es de satisfacció al haber-ho fet tan bé.

    • loupchante said, on Abril 24, 2009 at 8:40 am

      Buenu, en part cara de satisfacció, i en part cara d’haver dormit poc aquella nit :S

  5. Joana said, on Abril 24, 2009 at 3:02 pm

    Jo si que no hi entenc gens, pro almenys de maco n’es, el kanji.

    I lo de la cara… home, l’espressió que tens en aquesta foto potser si que es com la d’ells, pro la cara no t’ha pas canviat.

    • loupchante said, on Abril 25, 2009 at 1:51 am

      Gràcies Joana.

      I sí, ja ho pots dir, no faig gaire bona cara.

  6. marcel.la said, on Mai 3, 2009 at 11:57 pm

    aquesta me l’he quedat estas molt “monu”

    • loupchante said, on Mai 4, 2009 at 1:55 pm

      Gràcies per lu de monu🙂

      La veritat és que la situació també era “mona”. Com pots veure la mitjana d’edat de la classe era d’uns 70 anys calculo jo, o sigui que jo vaig ser l’atracció del dia, i sobretot per la meva sensei suposo.

      Ah, i si vols et puc enviar una còpia de la foto en alta resolució, perquè en facis una ampliació i te la pengis a la cuina (no, millor que no diguis res, era broma eh).


Deixa un comentari

