seruji – 610 Yotsuya Gardenia

La mona que t’hauria comprat aquest any (si no te la pots menjar, com a mínim que te la puguis mirar!)

Posted in Shinjuku, Tokio by loupchante on Abril 13, 2009

Al centre de Tokyo, a Shinjuku, hi ha una grans magatzems molt importants que es diuen Isetan (El Corte Inglés d’aquí seria), a on hi ha una secció molt gran de “delicatessen”. I una de les botigues que té més èxit és la del “Chocolatier” Jean-Paul Hévin.

p1010539

Tagged with:

7 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aleixet said, on Abril 13, 2009 at 9:07 am

    De xocolata! Com deu mana… segur que els japonesos, que tenen 2 dits de front, no se’la acudiria mai fer una mona de mantega!!

    Gràcies pel detall!

  2. reandure said, on Abril 13, 2009 at 12:17 pm

    El burrot de dalt deia que li havia de portar la mona jo perque sóc l’hereu principal…xDDD

  3. Aleixet said, on Abril 13, 2009 at 2:39 pm

    Això de burrot m’ho dius a la cara quan em vegis!!!

  4. seruji said, on Abril 14, 2009 at 3:02 am

    aquests dos últims comentaris són spam eh.

    I en realitat el meu successor en la compra de la mona seria l’Aleixet, o sigui que te l’hauries de comprar a tu mateix. Ara, recorda que la de mantega no t’agrada eh! A veure si encara te l’hauràs d’encastar a la cara tu mateix…

  5. judit said, on Abril 14, 2009 at 9:26 am

    Sergi, jo que em mantinc al marge de les discussions familiars respecte a les mones i tradicions vàries… em permeto fer-te un comentari que no té res a veure amb el que s’ha dit fins ara però que em preocupa a mi personalment…

    A veure si ens afaitem eh, que ja toca! A no ser que et vulguis fer l’interessant amb les japoneses amb aquesta barba de 3dies “a lo george clooney”.

    • seruji said, on Abril 14, 2009 at 12:18 pm

      eeeee…, no, no és barba, és la ombra del vidre.

  6. […] L’Isetan en un post anterior […]


Deixa un comentari

