seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Al costat de casa hi ha un restaurant

Posted in Shinjuku, Tokio by loupchante on Abril 6, 2009

Fa cosa d’una setmana vaig descobrir aquest restaurant a uns 50 metres de casa. La cuina d’en Mishima, Espai gastronòmic, cuina mediterrània amb gènere japonès.

Com que ja començo a sentir molta nostàlgia, finalment ahir em vaig decidir a entrar-hi, per poder parlar català amb algú. El tal Mishima, que evidentment no és ni el famós Yukio Mishima que tots coneixem, ni cap membre del també famós grup musical Mishima, va resultar ser un japonès enorme, d’uns 100 kilos de pes calculo jo, que només em va saber dir “yo habla un poco español, yo trabajar un tiempo Barcelona”. “Arigato gozaimasu” li vaig dir jo, i vaig fotre el camp amb una certa sensació d’engany i decepció.

p1010695

p1010696

Tagged with:

4 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Joana said, on Abril 7, 2009 at 5:49 pm

    Quina desil·lusió et devies endur. Mira que està tot ben escrit en català i tot…

    • seruji said, on Abril 7, 2009 at 11:31 pm

      No no, mentida. La frase “Espai gastronomic, cuina mediterrania amb genere japones” no té ni un sol accent. M’hi hauria d’haver fixat i ja m’hauria ensumat alguna cosa.

  2. judit said, on Abril 8, 2009 at 10:43 am

    Jo crec que hi ha d’haver algun català al darrera de tot això… segur que hi ha un co-propietari català.

    • seruji said, on Abril 8, 2009 at 12:59 pm

      per què ho creus? perquè no posen accents?


Deixa un comentari

