seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Yodobashi Kamera

Posted in Shinjuku, Tokio by loupchante on Març 17, 2009

M’he comprat un disc dur extern. El venedor, abans de vendre-me’l, vol assegurar-se que té les instruccions d’instal•lació en català (buenu, o com a mínim en anglès). Molt eficient. Finalment me n’haig de quedar un d’una altra marca.

tokyo-img_3138

Tagged with:

7 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Reandure said, on Març 17, 2009 at 7:15 pm

    Ho comento aquí perque no sabia a on fer-ho.
    Està molt bé aixo que diu Blogroll, que al posarte a sobre dels llocs web surt una miniatura del que en realitat és. És cosa teva o ja anava així?

  2. seruji said, on Març 18, 2009 at 2:13 am

    No, em sap greu, no és cosa meva. És cosa del WordPress (que seria com el Blogspot prò diferent). En algunes coses m’agrada més al WordPress, i en d’altres el Blogspot. No es pot tenir tot en aquesta vida.

    Per cert, el requadre negre de dalt a la dreta, que diu ESCOLTA…, no t’ha molat també? (ja ho deus haver vist que si cliques pots escoltar les meves músiques, oi?. Ja en pujaré més, tan aviat com en trobi de noves)

  3. rosa said, on Març 19, 2009 at 2:46 pm

    No m’extranya que no ho trobi amb tants trastos

  4. Joana said, on Març 21, 2009 at 8:48 pm

    Et dediques a fer-li fotos al dependent mentre t’esta venent una cosa? xD

  5. seruji said, on Març 23, 2009 at 6:43 am

    És que trigava molt i m’avorria i hi havia molts colors.

  6. marcel.la said, on Març 25, 2009 at 9:15 pm

    donç jo quan em poso sobre el Bloggroll em surt “no se puede encontrar la pagina” ja se sap com que soc de pagés!
    Hola! només era una escusa perque sabesiu que molt de tant en tant tabé miro el blog

    • seruji said, on Març 27, 2009 at 5:11 am

      d’això…, és que no sé què és el Bloggroll, perdona la meva ignorància. En tot cas me n’alegro de saber que molt de tant en tant “tabé” mires el blog. Que estàs “encostibada”? fa fred per aquí?


Deixa un comentari

