seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Anem a la muntanya

Posted in Tokio by loupchante on Març 9, 2009

Jo, les meves Merrell noves, els meus pantalons vells, i el meu jersei de ratlles, camí del Takagawa Yama (crec). Per fi fa sol.

p1010103

Jo amb la penya al darrera.

p1010107

La Yumi: o la motxilla és massa gran o ella massa petita.

p1010108

Jo, donant instruccions per què em facin una foto a l’alçada de la cintura.

p1010110

Jo, donant instruccions per què em facin una foto horitzontal.

p1010114

L’hora de dinar l’o-bento. I per veure un súper tetrabric de 2 litres de sake, a lu Don Simón. Ara entenc perquè duien unes motxilles tan grosses.

p1010117

L’hora de la siesta.

img_3168

Algun d’aquests deu ser el camí de tornada.

img_3171

Tagged with:

Deixa un comentari

