seruji – 610 Yotsuya Gardenia

Perfils

Posted in Japó, Shibuya, Tokio by loupchante on febrer 12, 2010

Habitants de Tokyo de perfil esperant pacientment que el semàfor es posi verd

Música: Simon & Garfunkel – Benedictus (2,4MB – mp3)  –  play  |  download

Tagged with: , , ,

4 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. madebymiki said, on febrer 12, 2010 at 2:14 pm

    Wired people?

    Potser jo soc una mica japonès, tinc aquesta cara de ser a un planeta mooooolt llunyà, i baixo poc a la terra.

    • loupchante said, on febrer 15, 2010 at 10:35 am

      La cosa és que a Tokyo, si no entres en aquest món virtual tan llunyà on viuen ells, et pots sentir terriblement sol i aïllat.
      I hi ha gent (ho he comprovat personalment) que quan els treus d’aquest món, no saben com reaccionar. No deu ser el teu cas, oi?

      • madebymiki said, on febrer 15, 2010 at 12:03 pm

        No exactament, però el que faig és connectar exclusivament amb el que m’interessa d’aquest món, la resta de coses son ignorades.
        Igualment, mons com el Facebook, Second Live, Twitter, i d’altres no em sedueixen gens.
        És preocupant quedar-te limitat, l’adaptació és intel·ligència, i cal ser inquisitius i no excloents.

      • madebymiki said, on febrer 15, 2010 at 12:12 pm

        No, la meva desconnexió no te perquè ser exclusivament per via tecnològica, i no em desconnecto de tot el món, tan sols de les coses que no m’interessen (que son moltes).


Deixa un comentari

